İngiltərənin Azadlıq qəzeti dünyanın ən təsirli reklamını müəyyən edib
İngiltərənin Azadlıq qəzeti dünyanın ən təsirli reklamını müəyyən edib. Siyahıya sosial yönümlü reklamlar liderlik edir. Belə ki, birincilik qazanan “Droits des Non-Fumeurs”(Siqaret çəkməyənlərin hüquqları) siqaret aludəçiliyinə qarşı yönəlmiş ictimai əhəmiyyətli bir reklamdır. Reklamda göstərilir ki, rəsmi geyimdə olan bir şəxs əlini siqaret çəkən gəncin başına qoymuşdur. Reklamin əsas ideyası isə belədir: “Siqaret çəkmək tütünün qulu olmaqdır".
Günel
Ekipaj
İngiltərənin Azadlıq qəzeti dünyanın ən təsirli reklamını müəyyən edib. Siyahıya sosial yönümlü reklamlar liderlik edir. Belə ki, birincilik qazanan “Droits des Non-Fumeurs”(Siqaret çəkməyənlərin hüquqları) siqaret aludəçiliyinə qarşı yönəlmiş ictimai əhəmiyyətli bir reklamdır. Reklamda göstərilir ki, rəsmi geyimdə olan bir şəxs əlini siqaret çəkən gəncin başına qoymuşdur. Reklamin əsas ideyası isə belədir: “Siqaret çəkmək tütünün qulu olmaqdır".
Günel
Ekipaj
0 şərh:
Post a Comment